marți, 27 aprilie 2010

Ganduri matinale

Schimbari profesionale urmate de noi indeletniciri matinale. Si iata ca pleoapele mele iau contact cu lumina zilei, mai din timp. Dupa cativa ani buni de 9-17 si dupa ce recent cantarul a tras putin catre stanga, a venit vremea ceasului sa urmeze aceiasi tendinta. Intradevar, pot spune despre mine negresit ca sunt un om al coincidentelor. De ceva timp simteam nevoia unei schimbari si intamplarea a facut sa vina intr-un mod brusc, asa cum este cel mai bine sa vina in special in cazurile pozitive.

Am efectuat saltul si m-am trezit la baza podului mai devreme decat ma asteptam. Cercetez in continuare mediul din jurul meu si incerc sa fiu atent la fiecare detaliu nou ce-mi paseste in cadrul atentiei. Mental am aceiasi stare ce m-a cuprins in ultima vreme. Parca nu ma mai gandesc atat de mult la unele lucruri, ba chiar uneori pot spune ca cerebral sunt intr-o scurta pauza. Nu gandesc, doar privesc. Nu ignor, sunt atent. Si tacerea mea este flexibila precum un steag in voia vantului schimbarii.

Drapelul nu se impotriveste schimbarilor, omul da

De curand ajung acasa cu cateva ore mai devreme. Ziua pare mai lunga si optiunile au inceput sa inmugureasca precum un copac tanar primavara. Cu atata timp liber uneori am senzatia ca am fost la birou doar pentru doua sau trei ore si asta in urma cu cateva zile. In zilele cu antrenament am strecurat o ora de somn si desi nu sunt un mare fan al somnului din timpul zilei trebuie sa ii recunosc meritele.

Abordarea antrenamentui in sala este diferita. Ma simt mai odihnit, mai concentrat si cu mai multi carbuni de aruncat pe focul seriilor. Si asta nu ma face decat sa fiu mandru ca ani de zile am ajuns acasa la 18-19:00 seara si indiferent ca ma simteam obosit sau nu, reuseam sa ma mobilizez pentru a face o ora de miscare macar de trei ori pe saptamana.

Uneori ajungem sa acceptam atat de bine situatia in care ne aflam, incat incepem sa uitam si cele mai mici scopuri ce uneori ne miscau spiritul. In contemplare omul risca sa uite a face diferenta dintre bine si rau sau placut si inadmisibil, totul se transforma in "normal" insa de cele mai multe ori este nevoie de un scurtcircuit pentru ca individul sa-si poata reveni.

Trezirea!

Si de aici pot sa declar linistit ca in societatea noastra moderna, rutina este distrusa doar prin erori. Erori de care omul se teme, pe care le uraste si la aparitia carora devine irascibil. Negresit insa, individul nu mai realizeaza ca in acele momente, instinctele sale se trezesc la viata insa in goana sa nebuna de autorenegare, omul isi varsa nervii asupra lor intr-un fenomen pe care l-as putea compara cu trezirea din somn. Omul modern doarme, caci pentru mine rutina este un ucigas lent si pervers.

Sunt asadar mai devreme la viata si timpul parca este mai ingaduitor cu mine. Trebuie sa recunosc, ai un avantaj cand avalansa de oameni se scurge dinspre gaurile de metrou catre case iar tu esti deja la plimbare sau socializezi. Somnul este profund si ne simtim minunat la intalnirea noastra ce oricum nu a durat niciodata mai mult de 7-8 ore pe noapte.

Aplica pentru un job matinal acum!



Niciun comentariu: