marți, 15 aprilie 2008

Obiectiv


"Antrenamentul fizic produce memorie fizica - nu memorie simpla, ci o imprimare psihofizica, cunoastere ce este mai degraba instinctuala decat intelectuala" Mark Twight

Sunt un tip cu un program bine stabilit. Obiective mele sunt atent construite. Urasc sa fiu abatut din traseul meu zilnic. Spontan doar cand imi permite timpul sa fiu sau in pauza obiectivelor mele.

Saptamana incepe cu ceea ce eu numesc ziua in care sistemul isi cere tributul, intoarcerea la cele opt ore. Si pentru ca am o problema impotriva sistemului voi lua aceeasi atitutine fata de el ca si pana acum ... il sfidez. Lasati ziua de Luni sa vina la mine!

O sa termin programul de lucru si o sa-mi refac rezervele din organism printr-o masa copioasa. Ma voi indrepta spre sala indiferent de ce incearca ziua asta ploioasa si intunecata, sa imi transmita.

Mi-am facut deja o poza mentala cu antrenamentul de diseara, sunt o fiara intre fiare, lupt pentru a-mi imbunatati conditia fizica si psihica. Cu cat sunt mai puternic si mai rezistent cu atat pot face fatza unor obstacole mai mari si cu durata de timp mai mare.

Vizualizez viata precum un ring, in sala imi maresc capacitatile de a raspunde provocarilor. Daca stai prost cu increderea in tine ai putea sa gasesti inca un motiv sa treci pe la sala. Un fizic apt pentru efort gazduieste o minte puternica.

Voi intra increzator in acest laborator si voi incerca sa imi imbunatatesc constant formula. Cunosc destul de bine elementele din tabel si voi incerca sa le amestec suficient de bine incat sa ma apropii de rezultatele dorite.

Misca-te din calea mea!

Melodia saptamanii : The High & Mighty - The Half

Niciun comentariu: