luni, 24 martie 2008

Fier (Fe)


"Ultimul element care poate fi produs prin fuziune nucleară în nucleele stelelor şi deci cel mai greu element a cărui formare nu necesită un eveniment cataclismic de tipul unei supernove."
Sursa: Wikipedia.

Parca imi imaginez acum fuziuni "nucleare" ce au loc in corpul meu in timpul antrenamentelor unde ma aliez cu acest element ce imi domina viata si imi reflecta modul de traire a ei.
Fierul este un element prezent zilnic in viata mea, de la cerealele pe care le consum dimineata, vestimentatie, metroul cu care ma deplasez prin subteran catre job, biroul unde muncesc, blocul in care locuiesc, masina mea, sala de forta ... toate contin fier.
Daca nu ma crezi iti arat palmele mele, am bataturi si pun pariu ca daca doctorii ar recolta probe din ele ar gasi acolo zacaminte de fier.

Stiinta: Zdrobeste cateva cereale si pune un magnet deasupra lor, daca firimiturile se lipesc de magnet exista fier in ele, daca nu ... ei bine este doar pe eticheta producatorului, suna la OPC (proasta idee) sau renunta la marca respectiva.

"Folosit in anumite aplicatii fierul confera acestora rezistenta si mai ales siguranta".
Sursa: Eu.

In viziunea mea, fiecare contact in sala de forta cu fierul, lasa "urme". Pe corpul meu a lasat, sunt mai rezistent, mai puternic, mai musculos ... mai sigur de mine si de puterile mele, decat as fi fost probabil vreodata daca nu apelam la el.
Odata injectat fierul a patruns atat in muschi cat si in creierul meu. Da, sunt mai sigur de mine si puterile mele si este o senzatie de 1 milion RON.

Fierul a devenit prietenul meu bun, el nu ma inseala niciodata, imi spune exact conditia in care sunt ... doar incercand sa il ridic si sa execut corect repetarile. Stii ca uneori te superi pe prietenii tai cand iti spun din politete minciuni in fatza, minciuni care poate ti-ar fi prins bine sa le auzi in anumite momente.

Fierul nu minte niciodata, iti reflecta exact conditia ... in rezistenta, putere si mai ales in aspectul fizic.
Care este primul lucru la care te gandesti cand vezi muschi ?

Daca te gandesti la fier este bine, daca te gandesti la steroizi esti un idiot. Nu poti face muschi doar cu steroizi, ai nevoie de fier, iar steroizii sunt optiunea fiecaruia si trebuie sa inveti sa judeci fiecare individ diferit. In general in societatea asta "fast food" majoritarii tind sa aseze in acelasi loc sportivii si spun asta pentru ca eu nu folosesc steroizi. Daca vei apela sau nu la ei este doar inca o alegere a ta, dar da ... omule ... o sa ai sigur nevoie de fier!
Tine minte insa ca pentru a actiona optim fierul depinde insa si de alte elemente cum ar fi:

- antrenament serios, concentrare
- odihna, somn
- alimentatie, suplimente

Joaca de-a fierul cere rabdare, un lucru care naivilor le lipseste.
Admir fierul.
Sunt un actor, joc in filmul propriului meu antrenament, dupa fiecare sedinta asez pe ecran mesajul standard "VA URMA" pe care indivizi ce vin si pleaca il citesc ... si mai ales respecta!

Niciun comentariu: