vineri, 19 februarie 2010

Je si sondaje

De parca vremea de afara nu coloreaza suficient de gri decorul nostru clasic, mai avem parte si de statistici ce ne arata ca si natura umana interioara este la fel de intunecata.

Sursa: CURS Centrul de Sociologie Urbana si Regionala.

Avem 3000 de subiecti (adulti) participanti iar o parte din rezultate au indicat urmatoarele:

- 77% cred ca in Romania lucrurile merg intr-o directie gresita.

Eu cred ca in Romania nu merge nimic, ci tocmai ca stand pe loc greseala va gasi directia catre noi.

- 54% o duc mai prost sau mult mai prost decat anul trecut (diferenta pana la 100% nu o reprezinta cei care o duc mai bine sau mult mai bine).

In cazul meu, imi merge destept de prost. Sa inteleaga fiecare ce vrea.

- 64% considera ca actuala criza economica le-a afectat mult sau foarte mult veniturile.

Sunt aceiasi veveritza cu roade aceiasi aluna sub copacul angajatorului. Noi nu suntem afectati decat de vremurile proaste, cele bune trec drept "normale".

- 2% isi permit tot ce le este necesar fara restrangeri, diferenta o fac cei care nu isi permit nici strictul necesar (25%) sau doar acesta (41%), precum si cei care isi permit sau nu bunuri mai scumpe doar prin sacrificii ale altor domenii.

Sa zicem ca trag o linie pe asfalt si as putea sa sar 1 metru de la baza ei. Execut saritura.
0,9 metri. Si am sarit doar peste lucrurile de baza. Restul sunt bani de alune.

- 64% se indoiesc de capacitatea Guvernului de a scoate tara din criza.

Eu nu numai ca ma indoiesc ca vor scoate tara din criza, dar sunt si absolut convins ca le pasa lor de situatia omului de rand la fel de mult cum ma gandesc eu daca furnicile de sub blocul meu au provizii suficiente pentru iarna asta.

- 54% cred ca Romania iese in criza peste trei ani.

Personal ma indoiesc. Suntem datori cu "D" de la "Dinamita" si ne imprumutam in continuare pentru a plati salariile unor bugetari inghesuiti in miile de sedii ale tarii, si de ale caror servicii nu-ti doresti a avea parte.

Sarim alte cateva intrebari si ajungem in cele din urma la:
- 24% considera ca nu ar mai trebui sa plateasca nici un impozit la stat.

Eu cred ca mai degraba pentru sacrificiile care le fac traind in tara asta, ar trebui sa fiu eu platit de catre stat. Iar in salariul achitat sa primesc neaparat bonuri de masa si bilete la tratament, ca sa pot rabda si mai mult rahaturile pe care adunatura asta de porci care ne conduc, mi le arunca in figura.

Partea proasta este ca majoritatea romanilor sunt campioni mondiali la indurare.

"Păsarea interzisa" sau "Giving a shit is forbidden"

Atatea sute de ani de exploatare le-au penetrat adanc ADN-urile. Tac si inghit in timp ce vecinii nostri nu se sfiaza in miscari de proteste ce uneori se lasa ca scandaluri intre manifestanti si fortele de ordine. Vorba celebrului spot publicitar: Ne miscam si noi mai cu talent ?

Partea buna, nu exista. Sau parca era ceva.
Ah da, sfarsitul de saptamana.

Weekend placut!

Niciun comentariu: