miercuri, 25 iunie 2008

Soare si impresii gresite


Omule, este al naibii de cald.

Odata cu venirea verii au inceput sa apara si elementele care o insotesc. Doar nu credeai ca ma apuc sa iti spun de caldura excesiva, praful din aerul sufocant, inghesuiala din metrou sau mai stiu eu ce ... nu ma intereseaza astfel de subiecte, le iau ca atare.

Am observat cum popularea salii de-a lungul anului se face dupa un adevarat ciclu, care se repeta constant in functie de manifestarea vremii. Inca de acum 2 luni atentionam un coleg de sala care se vaita de lipsa indivizilor la antrenamente, ca odata cu venirea caldurii or sa apara precum ... dar nu mai stau sa citesc acum clasicii.

Vremea s-a incalzit, brusc sala a devenit neincapatoare. Te intrebi probabil daca ma bucur sau nu, sincer, nu ma intereseaza prea mult, tot ce conteaza pentru mine acolo sunt obiectivele mele. Am inceput sa sufar de aceasta indiferenta dupa ce in ultimii ani am observat constant cum valurile caldurii impinge tot felul de meduze in sala. Meduzele nu au corp si nici nu vor avea vreodata, nu atrag cu nimic si apar de obicei in locul in care iti place sa te relaxezi. Intreband din cand in cand motivele aparitiei am primit urmatoarele variante, hai sa le clasific putin:

Locul 1 - Vreau sa merg la strand sa arat bine vara asta
Locul 2 - Vreau sa merg la mare sa arat bine vara asta
Locul 3 - Vreau sa dau burta jos acum ca sunt in vacanta
Locul 4 - Ajunge ... ai inteles ce vreau sa spun,

Dupa cum observi toate motivele de mai sus se invart in cercuri eronate pentru ca meduzele se atrag intre ele si probabil comunica ... prost.

Combaterea punctelor:

Ideea 1 - O tampenie.
Durata verii de cateva luni nu va fi de ajuns pentru a aduce modificarile la care tu visezi/speri, de fapt, judecand dupa antrenamentul lor pun pariu ca organismul are o reactie gen: "Bai cred ca asta ma antreneaza dar nu stiu ce sa fac, sa cresc sau nu".

Ideea 2 - La fel. Nu te mai incapatana ca un imbecil.

Ideea 3 - Poti sa faci sala pana pici pe jos, per ansamblu, culturismul predomina pe termenul anaerob in timp ce scaderea stratului adipos din zona abdomenului cere un mediu aerobic combinat cu o alimentatie atenta.

Ideea 4 - Eu am dreptate.

Ok, poate vei fi putin confuz ca tocmai eu sa descurajez astfel de prezente in sali, cu bune si cu rele. Oameni buni, problema mea este ca aceste meduze vor popula sala doar odata pe an, vara. Nu voi mai avea onoarea sa ii vad cand cerul se va innora, ploile vor aparea, ninsorile vor curge din cer sau noroiul primaverii se va aseza la loc de cinste pe talpile incaltamintei. Meduzele vor pleca odata cu vara, sala va deveni din nou incapatoare si generoasa. Rasetele si muzica din telefoanele mobile o sa dispara.

Vor abandona ... cand or sa vada ca dupa 2-3 luni de sala, cu 2-3 ore de antrenament pe zi si 5-6 beri pe strand dupa, nu vor vedea nici un rezultat. Acesti indivizi produc un fenomen pe care eu l-am numit simplu "traversarea prin sita". Majoritatea dintre ei se plimba acum defapt pe suprafata unei site si doar o foarte mica parte va reusi sa evite gaurile prin care vor aluneca in abandon. Chiar ma gandesc uneori, ia sa vedem care dintre ei trec de vara asta.

Si ce voi face eu ? Ma voi duce in continuare de 3x pe saptamana la sala ninsoare/canicula. Vara viitoare meduzele vor aparea din nou si ma vor intreba ce fel de suplimente am luat, cati steroizi am bagat in mine intre timp si de cati ani de zile fac asta. Da, este atat de simplu cateodata sa arunci o privire in viitor ... si nici nu iti trebuiesc puteri supranaturale pentru asta.

Niciun comentariu: