joi, 24 septembrie 2009

Iarba si sex


Sa incepem de aici.

O propunere privind legalizarea consumurilor de droguri usoare si a prostitutiei.

Intotdeauna am mers pe ideea ca daca in alte parti un anumit sistem functioneaza, de ce sa nu functioneze si in mediul meu ?

Traim in democratie, fiecare este liber sa faca ce vrea. Democratia este riscanta, are si dezavantajele ei, cred ca in primul rand morale. Desigur, poate ca vreau sa imi prind un candelabru de sfarcul stang, este o problema ? Nu, fac ce vreau pentru ca traiesc intr-un sistem ce se presupune ca imi da acordul sa optez pentru orice decizie voi lua. Problema apare in momentul in care un tanar adolescent considera ideea super tare si vrea si el unul. Asta, este in viziunea mea un risc al democratiei. Riscuri sunt insa peste tot, in toate domeniile. La naiba (nu si in puii mei) si cand cobori o scara risti sa aluneci pe o coaja de banana si sa iti frangi gatul. Cenzurand bananele rezolvi problema ? Nu cred, oamenii isi vor dori si mai mult banane.

De la un timp ma seaca CNA-ul. Din nou, in opinia mea un organism de tip comunist care nu are ce cauta in Romania democratica. Sa va dau un exemplu. Ma uit foarte rar la TV, o gramada de emisiuni proaste si filme ieftine americane cu actori care au debutat initial in filme pentru adulti. Intr-o zi incepe "Braveheart" chiar cand butonam sictirit telecomanda. Cool, film pentru barbati nene.

CNA, va aminteste de cineva ?

Incepe actiunea, se ajung la fazele de razboi, tensiunea atinge cote alarmante, personajul principal pune mana pe sabie, alearga urland catre soldatii inamici si .. si ... se taie din scena. Apare in scena urmatoare transpirat, plin de sange, inconjurat de cadavre. Ha ? Dude, WHAT THE FUCK ??


Elanul lui Mel scade brusc

Ma gandesc ca vreun operator din televiziunea respectiva si-a varsat cafeaua pe DVD si a sarit accidental din scena. Ok, sa continuam, se apropie curand o alta scena, asemanatoare, din nou tensiune, cote alarmante, imi vine sa imi pun kilt scotian pe mine sa ma pictez pe fata si sa urlu cand ... din nou ... se taie. Deci, televiziunea respectiva cenzureaza scenele violente. De ce ? Imi vine sa arunc televizorul pe geam. Sunt in Romania secolului 21 si un organism cu aroma de comunism decide ca televiziunile cuprinse in abonamentul pe care EU DAU BANI sa fie cenzurate ?

Daca vreti sa cenzurati, de ce nu aplicati modelul occidental, adica televiziunile publice (gratuite) se supun unor norme pe cand cele prin cablu nu. Este normal, dau bani si vreau sa decid eu la ce ma uit. Nu are nimeni dreptul sa decida pentru ceva platit cu banii tai, asta este o problema in Romania.


Mel santajeaza sentimental un mebru CNA, las-o mai moale cu coruptia draga!

Ok, in meniu scrie "pui cu mazare" ospatarul imi spune "ah nu avem cu mazare va dam cu fasole" ei bine "nu fata de capac de wc, ia-ti fasolea si baga-ti-o in fund, eu achit nota de plata deci eu decid, ok?" Multumesc pentru intelegere!
Din nou, vreau sa fiu lasat sa decid eu ce fac/vad pentru banul pe care il scot din propriul buzunar.

Romania este imputita de coruptie, si astia ce fac ? Ii trimit pe mascati sa vaneze aproape in fiecare noapte prostituate prin cabinele masinilor de pe centura. Penibil! (What the fuck?) Barbati antrenati pentru operatiuni speciale (1,80-1,90m inaltime) sunt trimisi sa adune fetite care in ziua urmatoare revin pe plantatie. Interlopi, spagi, hoti, etc va spun ceva conducatori iubiti ?

Sunt de acord cu legalizarea prostitutiei, da. O sursa de bani la buget, o afacere care sa fim seriosi, prospera si in momentul in care citesti asta. De ce sa nu profitam de pe urma ei ? Traim vremuri moderne. Adica ai voie sa te culci cu 3 barbati si sa postezi pe internet asta dar nu te poti duce la o femeie sa ii platesti pentru ceva servicii fierbinti ? Din nou, what the fuck ?

Adica alcoolul care iti distruge organismul si creierul, si din cauza carora zeci de indivizi zilnic, pun mana pe topor si fac victime, este legal. In schimb iarba nu.

Sunt curios, cati indivizi care au fumat marijuana si-au ucis familia ? Sa fim seriosi, cred ca un procent atat de mic fata de cei afectati de alcool, incat diferenta dintre ele ar fi precum cea dintre un soricel si un elefant. Si daca nu ma insel alcoolul creeaza dependenta pe cand iarba nu. Desigur, fiecare poate avea efecte negative. Si ? Daca beau o lada de vodca devin mai lucid ? Daca beau un pumn de aspirine, ma simt mai bine ?


Ce ar face Capitanul Jack Sparrow ?

Concluzia, oamenii vor fuma iarba si vor merge la prostituate mult timp de acum incolo. Mai devreme sau mai tarziu, vor trebui legalizate. Si la urma urmei, este decizia fiecaruia. Si in vitrina magazinului vad sticle de alcool, dar nu vad pe nimeni sa imi puna un pistol in spate obligandu-ma sa il consum.

Pro sau contra ?

Niciun comentariu: