miercuri, 18 noiembrie 2009

2012


Am avut placerea sa vizionez aseara 2012 filmul, in format digital (hm hmm).

Efecte speciale superbe, culori si sunete puternice. Scenariul mentine linii clasice, actiune, eroi, raul predomina insa binele si dragostea inving.

Este normal, nu mai poti inventa alte tipuri de deznodamant si in plus, ne dorim toti un final fericit.

Dupa aproximativ doua ore de apocalipsa si numaratori inverse creierul meu este precum bila alba din jocul de biliard.

Incepe actiunea. Parasesc sala de cinema, obsev cupola mall-ului si parca o vad cum pica pe noi in urletele pitipoancelor agate la bratul unor baieti ce sigur au BMW, in timp ce isi taraie greoi tocurile inalte pe scarile rulante inchise de angajati generosi ai complexului.

Ajung pe scara rulanta, o vad cum se prabuseste in timp ce au sunt singurul care se agata de margine in siguranta (sunt eroul principal fac ce vreau). Urmeaza parcarea, un tsunami devastator matura masinile din calea mea si vad Logan-uri cum se izbesc de pereti devenind conserve. Doar eu scap. Sunt egoist nu ?

Pe drum, un avion de pasageri se prabuste in calea noastra lasand o urma gigantica de foc ce strabate perpendicular soseaua. Ok, ok mi-am revenit.

Nu stiu ce voi face daca prind sfarsitul lumii. Poate stiti voi.

Trailer.

Vizionare placuta!

Niciun comentariu: