duminică, 27 decembrie 2015

2016 Uita-te in ochii mei!


Daca ma intrebi cum as descrie sentimentul ce ma incearca privind in urma la 2015 ti-as spune sa aduni toate senzatiile si simturile de pe lumea asta intr-un recipient de sticla, sa le amesteci bine de tot si aruncandu-le in aer sa privesti cum se intorc asupra tu precum o ploaie de sentimente si culori..

Ca intotdeauna, privesc inapoi cautand sa justific actiunile mele precum si consecintele acestora si incercand sa ma asigur ca nu am ratat mesajul respectiv concluzia de la finalul acestora. La ce bun sa parcurgi experiente daca nu inveti nimic de pe urma lor? Ce a fost mai rau voi ingropa la un centimetru adancime, suficient cat sa realizez ca esenta aceia negativa se afla la doar o palma de pamant distanta, pentru ca vezi tu, ea nu dispare niciodata oricat de adanc sapi. Viitorul este in fata mea si am sa ma indrept catre el cu toata taria disponibila pasilor mei.

Zodiacul chinezesc spune ca 2016 este anul maimutei. Eu spun ca va fi si al maimutei, dar si al meu, si al lupului din mine. Maimutele sunt inteligente si jucause, adevarati copii ai junglei si dupa modelul lor am sa raspund mizeriei din propria mea jungla de beton razand si copilarind, jucandu-ma cu orice obiect este aruncat in mine.
 
De la lup am sa imprumut mai bine instinctul de a ma inconjura doar cu cei din aceiasi "specie" cu mine, pentru ca nu degeaba se spune ca trebuie sa avem in jurul nostru doar pe acei oameni de la care avem ce invata, oameni care impart aceiasi viziune cu mine si impreuna cu care putem ataca vise si obiective comune, lupi. O haita cu ajutorul careia am sa cuceresc padurile din jurul meu, scuze oameni buni, dar de cand este lumea lupii vaneaza oi iar eu urasc instinctul de turma si sper ca esti capabil sa discerni diferenta dintre haita si turma..
 
Barbatului din mine am sa-i reamintesc ca nimic nu este mai important decat sanatatea, familia si sentimentele pentru cei dragi din jurul meu. Am sa lupt si am sa fiu un scut pentru ceea ce iubesc, am sa modelez zambete din noroiul de pe jos si am sa muncesc la fel de mult pentru cei cativa care sunt in spatele meu.
 
Vreau sa nu uit ca trebuie sa daruiesc in continuare fara motiv si fara sentimentul ca trebuie sa primesc ceva la schimb. Cer doar inteligentei sa nu inceteze a mai face popas din cand in cand si pe la mintea mea, cat sa mai urc o treapta a intelepciunii pe scara asta a valorilor.

In cele din urma, nu stiu niciodata unde duce drumul meu, dar am sa merg in continuare pe el incercand din rasputeri sa nu uit a admira oamenii si peisajul ce se contureaza pe fundalul acestuia, pentru ca acolo.. sunt toate raspunsurile mele. Acesta este bagajul meu pentru anul ce vine, am sa asez printre cele cateva lucruri de schimb si curaj, optimism, prezenta de spirit si multa gandire pozitiva. 
 
Si inainte de a inchide geamantanul, deasupra a tot acest amalgam de lucruri, asez fotografia ei. In 2016 vreau sa o tin de mana..

Niciun comentariu: