miercuri, 24 iunie 2009

Readers, digest my ass




Din ciclul, am venit in Romania sa aplicam scheme pentru care in state gen America am fost amendati, va prezint:

Readers Digest, probabil multi ati auzit de ei.

Nu stiu daca au vreo legatura cu digestia cititorilor sau ce naiba o insemna numele lor. Pentru mine nu au existat si nu vor fi digerati niciodata. Nu ma intereseaza si nici nu mai dedic alte minute din viata mea acestui subiect. Despre ce este vorba.

Pe scurt, ma inscriu din tampenie la un concurs online organizat de ei, si de atunci primesc prin posta scrisori de somare, pentru plata unui "contract".

Despre ce contracte vorbiti stimata gazeta ?

Cer mai multe informatii, mi se spune ca am comandat ceva de la ei prin internet? Poftim ? Nici nu am cont la voi. Sau mai bine zis, dupa cum va spune si numele vostru american ... say what ?

Daca am comandat, atunci unde este ? Pentru ca eu nu vad nimic de la voi!

Per ansamblu, la prima vedere, nu vreau sa acuz pe nimeni, dar am impresia ca inscrierea la concursul lor ascunde pe undeva niste manevre de transmitere scrisori/pachete prin care in cele din urma te obliga sa le achiti.

Refuz sa cred ca cineva a intrat cu datele mele si a facut vreo comanda pe acolo. Daca ar fi fost asa, respectivul ar fi avut nevoie de actele mele de identitate pentru a ridica coletul de la posta si ar fi semnat si pentru primire.

Desigur, nu ar avea nici o noima ce scriu mai sus, pentru ca la urma urmei nu poti ridica nimic fara sa platesti/semnezi.

Per ansamblu, aveti grija la "concursurile" lor, ignorati si reclamati eventualele plicuri venite prin posta.

Daca tu crezi ca vorbesc tampenii, cauta putina informatie pe internet, si vezi in cate scandaluri cu "norocosi castigatori" plicuri si promisiuni sunt implicati.

Cireasa de pe tort:

In Martie 2001, un Procuror General in numele a 32 de state din SUA, cere semnarea unui intelegeri cu Readers Digest in care acestia din urma sunt obligati ... pe romaneste ... sa o lase mai moale cu astfel de chestiuni.

Pentru mai multe detalii acceseaza acest articol, unul dintre multe altele dedicate acestui subiect.

Sunteti la un apel distanta de A.N.P.C. tineti-o tot asa ...

ps-acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Niciun comentariu: